Your Daily digest for Yuri Uehara Google+ RSS Feed

Yuri Uehara Google+ RSS Feed
gplus.slfeed.net RSS Services Version 1.04

つばさ文庫版の「ぼくらの」シリーズで買ってないぶんがあったので、わたしはむしゅめに言われてホイホイ買っちまう人間なんだぜ。
Apr 29th 2012, 01:09
つばさ文庫版の「ぼくらの」シリーズで買ってないぶんがあったので、わたしはむしゅめに言われてホイホイ買っちまう人間なんだぜ。

ゴールデンウィークは、たぶん御朱印めぐりの旅にかり出される以外はどこにも行かない予定。

小赤壁でもいくかなー
http://kobe-mari.maxs.jp/himeji/shousekiheki.htm
小赤壁/姫路市
小赤壁/無料写真素材・兵庫の風景写真と観光情報/兵庫県姫路市
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions